Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Hemkunskapen jippi! Not

Av Natalie - 8 oktober 2012 15:18

Asså jävla subba, Hon visste fan att jag inte visste va fan hon pratade om men hon bestämde sig endå för att fråga mig. Varför kanske man undrar. Jo för att hon är en sån jävla fucking bitch att inte ens en tvättmaskin vill ha henne på sig! Åhh va sur ja bli!!!!! Hon borde fan fucka med sin mamma, men inte ens hon vill ha henne! Fucking. Bitch gå o dö

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 27 oktober 2012 02:05

Nu har man hållt i världens bästa Halloween fest med Elin och det slutade med en stor huvudvärk och en massa bilder :) Önskar bara att Felix kunde vakna upp och SVARA på mina sms! Usch jag gjorde nåt hämskt idag och jag ångrar det Stort med ett super...

Av Natalie - 15 oktober 2012 11:57

Nu ble det disco på fredag med skolan. Maskerad på det lilla discot och jag går som Fjortis med Sein. Det kommer bli så jävla roligt! Amelia kommer sminka oss och vi ska ha höga klackar och korta klänningar :D Kommer bli kuuul. O så plannerar man ett...

Av Natalie - 8 oktober 2012 15:24

Jag sitter i bussen helt normalt när en unge började skaka om min stol o jag bara vänder mig om och: 'Asså du bara för att du ä en kåt liten ungjävel betyder det inte att du behöver ligga med stolen bakifrån.' Och sen vänder jag mig om utan att han...

Av Natalie - 5 oktober 2012 16:05

Ska gå på bio med syrrorna ikväll, åtmindstånde med två av dom, Den tredje är sjuk och ligger hemma :( Hoppas hon mår bättre snart ...

Av Natalie - 4 oktober 2012 14:50

Vi i åttan hade fotbolls dag idag, men o det var i Alvesta. Lol och sen när den var slut för vi slutade tidigare än förväntat så jag och min kompis Elin skulle båda iväg till andra ställen i Alvesta så vi behövde inte att åka med bussen hem igen och ...

Presentation


Natalies blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards